Handgjorda smycken av Olivia. -

Information.

Hejsan!
Det är fortfarande en del som tittar in här emellanåt och skickar iväg beställningar.
Jag har lagt smyckestillverkningen lite åt sidan nu ett tag då jag går i skolan. Kanske kommer jag starta upp igen till sommaren då det finns massor med tid för att tillverka och posta iväg smycken. Så ni som skickat beställningar har antagligen inte fått något svar då jag mycket sällan går in och kollar den mejl som är kopplad till den här bloggen. Ber om ursäkt för det och hoppas att ni läser denna lilla förklaring! :)
Är ni fortfarande intresserad av smycken från mig kan ni gärna komma tillbaka i sommar.
Ha det bra!
/ Olivia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0